TEL: 09125239609
لوگوی تاپ لاینر

آشنایی با رولبرینگ و بلبرینگ Rollway

شرکت Rollway در سال 1880 در ایالات متحده تاسیس شد. از سال 1908 شرکت Rollway رولبرینگ و بلبرینگ سوزنی های آسیاب نورد ، کمپرسور ، تجهیزات جاده ای ، صنایع پتروشیمی ، مهندسی و میدان های نفتی و همچنین صنایع هوایی و هوانوردی را تولید می کند. در سال 1996 Rollway توسط Emerson Power Transmission Corp. خریداری شد ، که به نوبه خود شاخه ای از شرکت فراملی Emerson Electric Co. است ، که یکی از بزرگترین تولید کنندگان درایوهای قدرت ، واحدها و قطعات آنها و همچنین رولبرینگ و بلبرینگ سوزنی است. در حال حاضر ، شرکت Rollway در بلژیک واقع شده است.


محدوده محصولات شرکت ، عمدتا توسط غلتک های استوانه ای و نیدل برینگ رانش غلتکی استوانه ای ، و همچنین یاتاقان های دقیق ، در کارخانه های شرکت ، واقع در کشورهای مختلف جهان تولید می شود. این شرکت همچنین شعاعی توپی ، توپی مخروطی ، شعاعی غلتکی (تک ردیف و دو ردیفی) ، یاتاقان های محفظه و غیره تولید می کند. کاتالوگ Rollway امکان خرید رولبرینگ و بلبرینگ سوزنی در اندازه های بزرگ - حداکثر تا یک متر در قطر خارجی را می دهد. چنین محصولاتی در صنعت نفت و گاز برای حفاری پمپ ها ، کلیدهای ماشین و ... استفاده می شود تا کار دکل های حفاری کارآمدتر شود.


بسته به نیاز مشتری و برنامه کاربردی ، یاتاقان های Rollway دارای ویژگی های زیر هستند: مقاومت در برابر فشارهای زیاد (صنایع هوافضا و هوانوردی) ؛ مقاومت در برابر درجه حرارت بالا (معدن و صنعت پالایش نفت ، متالورژی) ؛ دارای دقت و دوام بالا ؛ و در برابر خوردگی مقاوم هستند. در بازار روسیه رولبرینگ و بلبرینگ های سوزنی Rollway نیز موقعیت بالایی داشتند ، زیرا آنها نیازهای اساسی زمان ما را برآورده می کنند - یک نسبت قیمت و عملکرد مفید. دقیقاً در تولید این تولید کننده ، شرکت های محلی می توانند ترکیبی از قیمت دموکراتیک و کیفیت بالا را داشته باشند. سیستم کیفیت یاتاقان های Rollway مطابق استاندارد اروپایی ISO 9001: 2000 دارای گواهینامه می باشد. کیفیت محصولات Rollway در سراسر جهان شناخته شده است.

TEL : 09125239609
Email: info [at] toplinear [dot] com
طراحی و سئو توسط:
نانوتجارت

© Copy right 2024 | All ights Reserved | Toplinear Corporation