TEL: 09125239609
لوگوی تاپ لاینر

آیا بال اسکرو نیز مانند بلبرینگ نیاز به روانکاری دارد؟

بال اسکرو ها هرگز نباید بدون روغن کاری شوند!

مجموعه های بال اسکرو برای اطمینان از عمر طولانی و عملکرد صحیح به روغن کاری مناسب نیاز دارند.
دویدن بدون روغن کاری ممکن است 90 or یا بیشتر از زندگی بکاهد!
پیچ و مهره های توپی با یک ماده جلوگیری کننده از زنگ زدگی ارسال می شوند. روغن کاری کافی نیست.

روان کننده ها غالباً امری بدیهی تلقی می شوند ، اما انتخاب صحیح برای هر کاربرد ، یک بال اسکرو را تضمین می کند که برای عمر محاسبه شده خود عملکرد مناسبی داشته باشد. روغن و گریس هر دو باعث محافظت در برابر خوردگی می شوند ، اما انتخاب روان کننده بستگی به ارزیابی مزایا و معایب هرکدام در کاربرد دارد. نوع خاص روغن کاری برای Ball Screw به عوامل مختلفی بستگی دارد.

بارهای سبک و سرعت زیاد با روغن دستگاه یا گریس ویسکوزیته کم به خوبی انجام می شود.
بارها و سرعت متوسط ​​با گریس NLGI 1 یا 2 به خوبی انجام می شود
بارهای زیاد ممکن است به گریس با افزودنی EP2 نیاز داشته باشند. EP فشار فوق العاده ای است و از مواد افزودنی خاصی برای جلوگیری از شکستن چربی در فشارهای بالا استفاده می کند. این نوع گریس روانی در حرکت را به شافتهای فولادی می بخشد.

برای ایجاد یک برنامه خوب نگهداری پیشگیرانه ، نظارت دقیق بر برنامه مورد نیاز است. پیچ ها را باید همیشه با یک لایه کمی روغن چربی / روغن نگه داشت. باید لمس آن نرم و نرم باشد اما قطره قطره نداشته باشد. می توانید پیچ بال اسکرو ​​را با استفاده از چربی به OD پیچ و روان کردن مهره به جلو و عقب یا از طریق اتصالات روانکاری در صورت داشتن مهره ، روغن کاری کنید. از هر نوع روان کننده خشک (پودر PTFE ، پودر گرافیت و ...) با هر نوع بلبرینگ یا غلتک چرخشی استفاده نکنید. گرچه این روان کننده ها برای حرکت کشویی خوب هستند ، اما کمک زیادی به اصطکاک غلتکی می کنند.

TEL : 09125239609
Email: info [at] toplinear [dot] com
طراحی و سئو توسط:
نانوتجارت

© Copy right 2024 | All ights Reserved | Toplinear Corporation