TEL: 09125239609
لوگوی تاپ لاینر

مقایسه بال اسکرو هایوین سری پولیش خورده و سری Super-T


بال اسکرو های سری Super-T مخصوص HIWIN مخصوص حرکات با سرعت بالا و بی صدا طراحی شده است. طراحی بهینه سیستم چرخش توپ ها باعث می شود تا میزان صدای ناشی از برخورد توپها در حین کار کاهش یابد

بال اسکرو های Super-T HIWIN جهت حرکت های سریع ساخته شده اند
امکانات:

1. سطح نویز کم (3-5 دسی بل کمتر از سری استاندارد). سیستم چرخش توپ ها قادر به جذب صدای ناشی از برخورد توپها در حین عمل است و در نتیجه سطح صدا را کاهش می دهد.

2. سیگنال مناسب. سیستم چرخش توپ ها قادر است نه تنها سطح صدا را در سیستم کاهش دهد ، بلکه به طور موثر دامنه فرکانس های متوسط ​​و بالا را نسبت به حد معمول کاهش می دهد و کیفیت صدای بهتر و عدم وجود صداهای تقلبی را ایجاد می کند.

3. لرزش کم و عملکرد صاف. مماس سیستم چرخش به طور قابل توجهی از نیروی ضربه ای توپ های در حال اجرا و مقاومت توپ های هدایت کننده می کاهد ، در نتیجه لرزش مهره کاهش می یابد و چرخش صاف و پایدارتر می شود.

بال اسکرو پولیش خورده



بال اسکرو جلا داده شده یا پولیش خورده از کلاس با دقت بالا. بال اسکرو های صیقل داده شده در موقعیت دقیق قطعات متحرک در دستگاه های CNC استفاده می شوند. برای سفارش بال اسکرو زمینی ، می توانید کاتالوگ را مشاهده کرده و پیکربندی مهره و اندازه بال اسکرو مورد نیاز را انتخاب کنید.

بال اسکرو جلا داده شده HIWIN

بال اسکرو های پرداخت شده شرکت HIWIN با سفارش خاصی تولید می شوند ، زیرا در مقایسه با بال اسکرو های نورد هزینه نسبتاً بالایی دارند. استفاده از بال اسکرو زمینی در ماشین آلات و تجهیزات با دقت بالا و همچنین در صورت نیاز به سرعت بالا در حرکت ضروری است.

TEL : 09125239609
Email: info [at] toplinear [dot] com
طراحی و سئو توسط:
نانوتجارت

© Copy right 2024 | All ights Reserved | Toplinear Corporation