TEL: 09125239609
لوگوی تاپ لاینر

معرفی یاتاقان و بلبرینگ صنایع هوایی KOYO

ما بلبرینگ هایی برای حسگرهای زاویه ای آنتن های سهموی و همچنین یاتاقان های سرامیکی EXSEV تولید می کنیم که در محیط های خاص مانند ماهواره ها و سایر مکانیسم های فضایی استفاده می شوند. JTEKT یاتاقان های Koyo EXSEV را برای استفاده در کاربردهایی که به دلیل شدت شرایط بلبرینگ های سوزنی معمولی مناسب نیستند ، تولید کرده است. سری EXSEV با استفاده از مواد و روان کننده های خاصی تولید می شود که از تحمل در محیط های شدید (دمای بالا و / یا پایین ، مناطق تمیز ، محیط خورنده ، فضاهای خلاuum و غیره) محافظت می کند.


JTEKT غلتک های با عملکرد بالا برای سیستم های فعال سازی فلپ و تخته سنگ ، برای برنامه های کاربردی مدنی و مختلف تولید می کند. طراحی این محصولات برای هر برنامه سفارشی است. آنها از فولادهای ضد زنگ در دمای بالا تولید می شوند و با ویژگی های خاص برای کنار آمدن با شرایط سخت کار تقویت می شوند.


ما همچنین دارای یک تجربه طولانی از طراحی و ساخت بلبرینگ سوزنی توپی و استوانه ای برای شافت اصلی هواپیما و هلی کوپتر موتور جت هستیم. این یاتاقان ها باید عملکرد و کارایی بالایی را در شرایط شدید کار برای مدت زمان طولانی حفظ کنند در حالی که چرخش فوق العاده سریع شفت اصلی را پشتیبانی می کنند.


علاوه بر این ، ما همچنین تحمل های کم حجم و سبک برای جعبه دنده های موتور جت را ارائه می دهیم که به طور خاص برای تضمین عملکرد پایدار در دمای بالا و شرایط کار با سرعت بالا طراحی شده اند.


علاوه بر این برنامه های اصلی ، JTEKT انواع مختلفی از یاتاقان (بلبرینگ غلتکی مخروطی و بلبرینگ سوزنی) را برای چرخ های فرود ، سیستم های فرمان و سایر لوازم جانبی هواپیما تأمین می کند.

TEL : 09125239609
Email: info [at] toplinear [dot] com
طراحی و سئو توسط:
نانوتجارت

© Copy right 2024 | All ights Reserved | Toplinear Corporation